logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۸۶۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون پرورشی، آموزش و پرورش استان زنجان:

برنامه اوقات فراغت دانش‌آموزان آغاز می‌شود

برنامه-اوقات-فراغت-دانش‌آموزان-آغاز-می‌شود
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه فعالیت‌های تابستانی در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است، گفت: برنامه اوقات فراغت دانش‌آموزان به طور رسمی آغاز می‌شود.

حسین میرزایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه هدف از اجرای فعالیت‌های تابستانی افزایش سطح دانش‌آموزان است، اظهار کرد: برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان به طور رسمی از هفته اول تیرماه امسال آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این برنامه‌ها در 25 کانون فرهنگی تربیتی، دو اردوگاه فعال، سالن‌های ورزشی، پژوهش‌سرا‌ها، مراکز مشاوره و 13دارالقرآن آموزش و پرورش استان برای فعالیت‌ها پیش‌بینی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به مکان برنامه‎‌های تابستانی ادامه داد: افتتاحیه این برنامه‌ها به طور رسمی از هفتم تیرماه به صورت متمرکز در یکی از پایگاه‌های تابستانی یا اردوگاه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان تا ۲۰ شهریور سالجاری اجرا خواهد شد و آموزش و پرورش استان به عنوان دبیرخانه کشوری برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان تعیین شده است.

میرزایی با اشاره به برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده بر اساس ظرفیت‌ها و امکانات عنوان کرد: علاوه بر اینکه در راهبری برنامه‌های استانی فعالیت دارد از کل کشور نیز گزارش‌های مربوط به این برنامه‌ها را جمع‌بندی و تا پایان مهرماه ارائه خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان در ۶ بخش تعلیم و تربیت شامل فعالیت‌های ورزشی، کلاس‌های علمی، مهارتی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی پیش بینی شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر